konco-konco ku

kamu si cantik / kacak yang ke

kaMi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, March 27, 2011

conTeSt sWeEt CoUplE yanG Paling cooL N comEl

ok untuk pertama kalinya aku ikut contest di blog.. selama ini memenag aku nak ikut contest2 yg mcm neh tapi aku x pandai but kali ini aku mencuba sapa tau aku menang heheheh 
gambar yang paling cute aku pertaruhkan heheh
l
l
l
l
V
hehhe ini lar gambar btuah aku dan ag nazamudin ku sayang..
time camping pengakap santai2 dengar lagu sementara menunggu budak2 bebaris..
waktu neh best giler bab dapt rehat setelah penat bkerja. 3ari 2mlm campingnyer beb
baiklar kawan-kawan kalo berminat gan contest ini kamu tekan jer ni dekcik (http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/02/sape-nak-join-contest-first-time-dekcik.html) pengadil contest ini 

tarikh tutup contest ini pada:
24 feb 2011 - 31 mac 2011

aku tag contest ini gan:

aku mau menang(amin) bab hadianya rm50 cover minyak keta seminggu beb..wakakak

1 comment:

Dekcik said...

sweet..
thanks join..
gud luck..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...