konco-konco ku

kamu si cantik / kacak yang ke

kaMi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 7, 2011

back to kerjaaaa!!!!


aku p kursus





huuhu setelah seminggu aku tidak datang kerja (aku p kursus ar bkn ponteng) rasa fresh pulak datang kerja..... seminggu kursus sangat2 membosankan bukan apa ceramah melulu bah... jadi aktiviti yg aku buat tidur lah apa lg heheh.. seminggu mendengar ceramah sangat seksa rasanya nasib wajib hadiri kursus itu (untuk pengesahan jawatan) kalau tidak sumpah aku tidak mahu pergi, seminggu kursus 4hari dengar ceramah dari jam8 pagi - 4 petang (bayangkan penderitaan aku tue) sangat2 ketat jadual waktunya sampai tidak ada masa untuk curi2 keluar buang kentut ahahahhaha. hari ke5 exam time ini lar paling best masa dibagi untuk menjawab 1jam 30minit tapi aku x sampai 10 minit uda abis jawab (temberang kan) ahahhaa yang kesian makcik-makcik dan pakcik-pakcik lah bab kepayaan menjawab.

aktiviti tulus menulis agar x mengantuk


selama mendengar kursus 1sesi saja yang best sesi ceramah bertajuk text ucapan. kalau lah semua penceramah mcm ini kan best x lah kita derita menahan mata. sumpah aku x ada ruang untuk rasa mengantuk time sesi ini.. tapi apa-apa pun aku telah tamat kursus dengan jayanya dan aku berharap aku lulus hehehhe amin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...