konco-konco ku

kamu si cantik / kacak yang ke

kaMi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 22, 2009

dis is b0ut me..j0y aka zizilin

Nothing best about me (bab aku neh LAGO2)!! Tp yg pasti aku tau aku seorg yg HEBAT (ahahahaha sapa lg maw puji aku kalo bkn aku sdiri). Dan ini 7 fakta penting tentang aku (ingat ini fakta bkn auta)….
1.aku tdk punya ramai kwn, kwn2 ku bole d bilang dgn jari ROY, FITRI, EJUL,EJ, LIA, ADEQ dan GENG PENGAKAP ku ( u c u can count wit u’r finger) dan yg pasti mereka adalah antara manusia2 yg terhebat dlm senarai ku.
2.aku manusia yg cintakan kedamaian maka itu, aku fanatic wana hijau ( kn wana baju askar yg bperang tuk kdamaian wana ijau jd green is peace)
3.ahaa!!! Ini salah 1 khebatan ku yg tdk ramai yg tau, aku bole mengujudkan segala impian ku jd kenyataan walaupun sebentar melalui (jeng jeng jeng!!) mimpi dan khayalan (hanya bantal2ku yg mengerti mimpi mlm ku).
4.zaman skolah joipissoff: 4.zaman skolah ku dlu aku sangat tkenal (bkn sangatla tapi bole la) dgn gelaran JOY GRUNGE sbb aku fanatic tahap dewa dgn kurt cobain dan musicnya. Tapi sbenarnya aku suka jgk dgn lagu klassik tapi skrg semua music aku dengar (hip hop hampir smua aku hafal, roy sorry arr bkn belot tapi best2 ba pulak lagunya)
5.MAKAN, TIDOR, NONTON TV dan BERPENGAKAP (berr nyamannya idup) adalah pkara yg paaaaaaling aku cintai tp tdk smua aku dpt lakukn dgn penuh penghayatan sbb ada pkara lain yg lbh penting d buat tuk trus idup jd tpaksala bkorban (besa la tdk smestinya smua benda yg kta suka bole dpt len la kalo aku anak org kaya)
6.biar pun ada org ckp aku lembab (kurang ajar org tue) tapi aku suka aktiviti lasak dan mcabar sbb itu aku CINTA MATI dgn PENGAKAP walaupun ramai yg mhalang cintaku injoipissoff: 6.biar pun ada org ckp aku lembab (kurang ajar org tue) tapi aku suka aktiviti lasak dan mcabar sbb itu aku CINTA MATI dgn PENGAKAP walaupun ramai yg mhalang cintaku ini tmasuk bapaku (arrr psetan kan mereka “demi cintaku pd mu ku snggup khabisan duit tuk kemping dan dmarahi”)
7.ini fakta akhir dan terpenting pasal aku, aku seorg PEMUJA ALAM yg setia (tdk pcaya baca neh) aku pemuja bulan dan bintang kerana PERSAHABATANNYA, angin dan bayu kerana KEBEBASANNYA, pokok dan tanah kerana KESETIANNYA, lautan dan darat kerana KELUASANNYA, langit dan awan kerana KETIADAAN SEMPADANNYA, ombak dan pandai kerana KEMERDUAN MUSICNYA, hutan dan rimba kerana KEHIJAUNNYA, unggas dan kicawan burung kerana KERIANGANNYA, hujan dan panas kerana KERAHMATANNYA dan terakhir sekali aku pemuja bumi ini dan langijoipissoff: 7.ini fakta akhir dan terpenting pasal aku, aku seorg PEMUJA ALAM yg setia (tdk pcaya baca neh) aku pemuja bulan dan bintang kerana PERSAHABATANNYA, angin dan bayu kerana KEBEBASANNYA, pokok dan tanah kerana KESETIANNYA, lautan dan darat kerana KELUASANNYA, langit dan awan kerana KETIADAAN SEMPADANNYA, ombak dan pandai kerana KEMERDUAN MUSICNYA, hutan dan rimba kerana KEHIJAUNNYA, unggas dan kicawan burung kerana KERIANGANNYA, hujan dan panas kerana KERAHMATANNYA dan terakhir sekali aku pemuja bumi ini dan langit ke7 kerana ADA ORG2 YG KU SAYANGI seperti kamu!!!
Uda abis baca!!!!? See nothing best about me.. uda ku bilang tp mau jgk baca.....tapi tdk apa la uda tlanjur baca alang2 ks abis. Aku hanya manusia besa tapi tdk smua manusia besa bole memahami kehidupanku dan karmaku..kamu uda tau fakta pasal aku tp tdk bererti kamu tahu sapa aku...!! cukup kamu tahu aku JOY yang mudah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...