konco-konco ku

kamu si cantik / kacak yang ke

kaMi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 24, 2011

contest Alya : Aku dan Alam

asalamualaikum semua... ok aku ikut contest lg...ini cubaan ke-2 
kali neh contestnya tentang alam memandangkan aku pencinta alam jadi aku sangat berminat untuk ikut contest ini...

contest ini best tau walaupun aku tak tau apa hadianya kenapa aku kata best bab buruk mcm mn pon muka kita ia ttp cantik kerna kita gambar gan alam kalo tak caya tengok gambar2 yang aku pertaruhkan... tapi sebelum tue tuk sesiapa yang nak join contest ini korang  tekan lar kat sini 
dan aku tag kat dorang

akhir sekali mari kita tengok 3(eh bole ker??) keajaiban alam dan keindahannya

1. gambar ini time kemping pengakap kat bukit smk tebobon... cantik pemandangannya nampak gunung dan aku suka hijaunya...



2. yang ini gambar time memancing duduk tgu ikan makan mata kail  gambar neh sebenarnya candid e2 lar pose nya pun buruk semacam tapi jgn tgk posenya tgk suasana alamnya yang cantik.


3. ini pun gambar candid dorg adik,kakak dan anak buah ku. aku yg sdiri gambar toksa tgk dorg 2 tp tgk kehijauan semak kat belakang 2 cantik damai jer mata menadang hilang rasa penat.ajaibkan alam kita neh walau hanya semak tapi ia tetap cantik



p/s:kpd pengadil follow aku back yer aku dah follow u hehehehhe(jan mara)

5 comments:

Nor said...

salam kenal zizilin. tq sudi follow dapuraulad. insyaAllah nnt umi follow kamu juga.cantik bumi Sabah, belum pernah ke sana lagi.

shopaholic love said...

heelo there! :D


please come visit our new online fashion store at

www.shopaholiclove.com

don't forget to like us! thank you for your support! :))

xx

eda said...

salam..cntik gmbar awak pegi memancing tu..kat mana tu?

Zackey said...

alam...alam maya ...atau alam kubur...

HerNameIsSha said...

wah.. nature lover~ weee.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...